Pages

Thursday, December 30, 2010

2010 å rä

Det här året har varit snällt mot mig. Helhygglo, faktiskt. Men det har inte riktigt avspeglats i bloggen, tror jag. Den har varit ganska händelselös och förvirrad. Jag plockade bort allt gammalt ur arkivet - bort mä't, bort! Det positiva har nog varit att jag har släppt på tömmarna. Det är skönt med låt gå-inställning när man har en blogg, tycker jag.

Molly's Grove 2010 såg ut lite så här:

Mars








Jag kollade på The Brothers Bloom och tog intryck.










Och så smög jag runt som en asfaltsindian.



April




Min kompis Nila fyllde ett år och fick en pekbok med djur som jag ritat.



Maj






Maj var lite slitigt men bra.


Juni









I juni tar folk studenten. Så var fallet även i år.







I den ljuva sommartiden var det brorsonens tur att få en pekbok.











September







I september satt det fint med en Pantson-tisha på snubben.



Oktober







Klippa och klistra med sax och limstift (inte kortkommandon) stod på schemat. Det tyckte jag var trevligt.


November









November gick i orange och grönt.







Det blev fler ritade djur till barn. Denna gång till F i Japan.










Måndagar ägnade jag mig åt Top Model-kollande.


December








Gult, rosa och beige - det gillade jag i december.







Jag gav bort en body med eget tryck på, i julklapp till brorsonen.



Det var det, det.

1 comment:

moj said...

vet inte om jag tackat nog för den fina tavlan! mycket fin precis som alla dina alster.