Pages

Thursday, December 02, 2010

Julklappigt

Jag fick frågan om man kan få köpa ett sånt där bebisplagg med min trollslända på. Och visst får man det! Men jag har inte en massa på lager utan beställer tryckning vid efterfrågan. Det betyder att om man vill ha en liten Pantson-stylish body att ge bort i julklapp så är det tajt om tid. Men om ni mejlar mig senast söndag så ska det gå vägen.

Bodyn är gjord av mjukvit, ekologisk bomull och trycket är digitaltryck. Det är inte några plastiga eller stela detaljer i trycket, utan de färgade linjerna smälter liksom fint in i tyget. Plagget kan maskintvättas.


Jag har i nuläget ingen möjlighet att dra till med ett humant pris, utan 300 pix måste till för att jag ska få ihop det här.

Nej, jag är inte direkt en försäljare ut i fingertopparna... Men det betyder inte att jag inte tycker att det är superduperkul när ni gillar och vill beställa mina Pantson-prylar. Och har ni några särskilda önskemål om storlek, modell eller kanske andra färger i trycket så kan vi diskutera det.