Pages

Monday, October 29, 2012

Helgens höjdpunkter






















I lördagsmorse tog jag bilen och drog en repa till Coop för att storhandla. Alldeles för mig själv medan resten av familjen stannade hemma.

Sedan promenerade vi in till stan i ljuvligt väder. Där tog vi en lunch på Rogges, efterföljt av en kopp te. Två andra mammor tog kontakt med mig, hur trevligt som helst! Det blir nog en promenix tillsammans med dem och deras småttingar någon dag. Det ser jag fram emot.

På stan köpte jag en tröja för ett presentkort jag fått i födelsedagspresent. Urtjusig men tyvärr gick den sönder i första tvätten. 

Lördagskvällen lystes upp av Ronnie, vår nya favorit här i tevesoffan.

På söndagen röjde vi i förrådet. Och lagade lunchlådor i form av squashlasagne.

Ja, och så har vi förstås tagit ett par till promenader i det vackra vädret men de där höstlöven, de vet vi ju alla hur de ser ut så det blir ingen bild på dem. 

No comments: