Pages

Wednesday, January 09, 2013

Lugg!


























Det började här, hos Miss Marie. För första gången på mycket länge blev jag sugen på att ha långt hår igen. Med lugg.














Sedan har det bara eskalerat, långt hår-tittandet. Och lugganalyserandet. Den perfekta luggen, den finns det väl fler än jag som jagat?













En annan dag slötittade jag lite på dagteve, vädret lockade till det. Jag såg ett gammalt Project Runway-avsnitt och, jodå, där hade vi väl exakt en sådan frisyr som jag är sugen på just nu. 
















Vart vill jag komma egentligen? Yay för långt hår när det är så där hi-i-imla snyggt, snarare än ett random slentriansvall.

2 comments:

Lisa A said...

Underbart, tack för länkinspiration!
Mvh, hon som ständigt också söker den perfekta luggen

Molly P said...

Vet du Lisa, jag tycker att du brukar ha en alldeles fabulous lugg!